Apie prekyvietę

Pardavėjai

Norėdami tapti pardavėju, pirmiausia turėsite užsiregistruoti. Užpildžius registracijos anketą ir patvirtinus el. pašto adresą, bus sukurta Jūsų paskyra. Tada galėsite prisijungti ir nemokamai atsidaryti savo parduotuvę prekyvietėje.

Visiems pardavėjams prekyvietėje yra taikomas fiksuotas mėnesinis (pagal pasirinktą planą) ir individualus komisinis mokestis nuo pardavimų, kuris priklauso nuo parduodamų produktų kategorijos.

Skirtingi mokėjimų operatoriai taiko skirtingus mokesčius. Mūsų prekyvietės pardavėjams mokėjimų surinkimo operatoriaus mokesčiai yra įtraukti į administravimo mokestį. Mūsų manymu taip yra patogiau ir sąžiningiau.

Siekiant užtikrinti prekyvietės saugumą ir kokybę bei pardavėjų sąžiningumą, pardavėjų pajamos už parduotas prekes bus rezervuojamos  14 dienų pardavėjo piniginėje. Po 14 dienų pinigai bus automatiškai pervesti į pardavėjo Voilà piniginę, iš kurios pardavėjas galės pinigus persivesti į savo banko sąskaitą.

Produktų priedai

  • Ar kada nors pirkote mėsainį su papildomomis bulvytėmis? Jūsų papildomos bulvytės buvo to mėsainio papildinys. Galbūt sumokėjote papildomus 3€ už tas papildomas bulvytes. Produktų priedai veikia būtent taip, kad būtų papildomai siūlomi tam tikrų produktų puslapiuose.
  • Tarkime, kad Jūs parduodate buitinę techniką, tokią kaip šaldytuvas, indaplovė, mikrobangų krosnelė ir kt. Žmonėms gali prireikti papildomo laidų rinkinio nusipirkus šaldytuvą, indų ploviklio indaplovei ar lentynos mikrobangų krosneliai pastatyti.

Pastaba: jei pardavėjas sukuria priedą, tas priedas bus taikomas tik to pardavėjo parduotuvei. Pardavėjai gali naudoti tik savo sukurtus priedus, jie negali matyti kitų pardavėjų priedų.

  • Pavadinimas: įrašykite savo papildinių pavadinimą, kad galėtumėte atskirti juos nuo kitų papildinių. Tai niekur nebus matoma, tai tik Jums, kad atpažintumėte savo sukurtus papildinius.
  • Prioritetas: jeigu turite sukūrę kelis priedus, šis skaičius nustatys, kokia tvarka bus rodomi priedai produktų puslapiuose. Tačiau atskiriems priedams šis skaičius bus 10.
  • Produktų kategorijos: pridėkite produktų kategorijas, kurioms norite, kad šis priedas būtų taikomas.
  • Keli pasirinkimai – rodomas pasirinkimų sąrašas, kuriuos pirkėjas gali pasirinkti produkto puslapyje. Atvaizduoti galima kaip išskleidžiamuosius meniu, vaizdus ar mygtukus.
  • Pardavėjo nustatyta kaina – parodo laukelį, kuriame pardavėjas gali įvesti skaitinę vertę, kuri pridedama prie produkto kainos pirkėjui pasirinkus tam tikrą papildinį.
  • Kiekis – parodo laukelį, kuriame pardavėjai gali įvesti kiekio skaičių.
  • Pažymimi laukeliai – rodo pažymimus laukelius, kuriuos pirkėjas gali pažymėti/nepažymėti.
  • Trumpas tekstas – yra penki paruošti tipai. Tai rodo teksto lauką, kuriame vartotojai gali įvesti bet kokį tekstą, tik raides, tik skaičius; abu; arba tik elektroninio pašto adresą.
  • Ilgas tekstas – rodo teksto laukelį, kuriame pirkėjai gali įrašyti kelias teksto eilutes (galima simbolių apribojimas).
  • Failo įkėlimas – leidžia pirkėjams įkelti failą.
  • Antraštė – pridėkite antraštę tarp priedų, kad sugrupuotumėte juos į sekcijas.
  • Išskleidžiamieji meniu: priedų tipų sąrašą galima rodyti kaip išskleidžiamuosius meniu.
  • Apvalūs mygtukai: galite rodyti priedų tipų sąrašą su apvaliais mygtukais.
  • Vaizdai: priedų tipų sąrašą galima rodyti kaip vaizdus/paveikslėlius.
  • Pavadinimas: suformatuokite pavadinimą kaip etiketę ar antraštę arba paslėpkite jį.
  • Pridėti aprašymą: po priedo antrašte pateikiama daugiau informacijos apie priedą.
  • Privalomas laukas: neleidžia produkto pridėti į krepšelį, jei priedas nepasirinktas.
  • Pasirinkimai: pridėkite kiekvieno pasirinkimo etiketę ir kainą, jei reikia. Apskaičiuokite kainą kaip standartinę, pagal kiekį arba pagal procentą. Norėdami pašalinti pasirinkimų eilutę, spustelėkite mygtuką „X“.
Pastaba: Kiekvienam priedų pasirininkmui reikia pridėti etiketę, kad informacija taisyklingai būtų rodoma peržiūrint užsakymą ir išsiunčiama klientui patvirtinimo el. laiške.
  1. Eikite į pardavėjo skydelį ir paspauskite “Nustatymai”.
  2. Dabar paspauskite “Priedai”.
  3. Tada paspauskite “Sukurti naują priedą”.
  4. Čia galėsite turėsite visas galimybes sukurti priedus, kurios aptartos aukščiau.
  5. Galiausiai spustelėkite “Paskelbti”, kad baigtumėte ir išsaugotumėte sukurtą priedą.

Šiuo būdu sukursite priedus, kurie bus pritaikomi visiems Jūsų parduotuvės produktams.

  • Iki šiol aukščiau pateikti paaiškinimai buvo skirti priedams, kurie gali būti pritaikyti visiems pardavėjo produktams. Tai reiškia, kad priedas būtų taikomas visiems produktams. Tačiau galima sukurti priedus ir inividualiems produktams.
  • Norėdami tai padaryti, tiesiog eikite į produkto puslapį ir redaguokite produktą. Tada slinkite žemyn, kur rasite „Priedų“ pasirinkimus. Redaguokite šias parinktis, kad sukurtumėte atskirą individualaus produkto priedą.

Šiuo būdu sukursite priedus, kurie bus pritaikyti tik tam produktui, kurį redagavote.

Pristatymas

Pardavėjai gali sukurti savo pristatymo taisykles ir sąlygas, nustatyti skirtingas kainas skirtingoms vietovėms. Visus pristatymo nustatymus rasite prisijungę į savo pardavėjo skydelį, paspaudę “Nustatymai” ir pasirinkę “Pristatymas”.

Pardavėjai gali pridėti savo pristatymo būdus ir pateikti visą informaciją apie kiekvieną pristatymo būdą. Taip pat, nustatyti skirtingus pristatymo būdus skirtingoms pristatymo vietovėms.

Savo pridėtiems pristatymo būdams, pardavėjai gali nurodyti kainas, atskirai kiekvienam pristatymo būdui. Apsipirkimo metu, pirkėjai matys visus kiekvieno pardavėjo pristatymo būdus su kainomis ir galės juos pasirinkti.
Pardavėjai gali nustatyti nemokamą pristatymą tiek visiems savo produktams, tiek individuliems produktams, juos redaguodami.
Pardavėjai gali nustatyti atsiėmimą vietoje tiek visiems savo produktams, tiek individuliems produktams, juos redaguodami.
Išsiuntę produktus, pardavėjai gali pridėti siuntos sekimo nuorodą su specialiu kodu, kad pirkėjas galėtų sekti siuntą.

Grąžinimai

Pardavėjai gali:
  • Pateikti savo grąžinimo ir garantijos taisykles, kurias matys pirkėjai;
  • Iš sąrašo pasirinkti, kokio tipo garantiją jie nori suteikti;
  • Pasirinkti savo produktų grąžinimo ir garantijos trukmę;
  • Pasirinkti iš galimų grąžinimų ir garantijų priežasčių klientams sąrašo; Pateikti savo išsamią garantijos ir pinigų grąžinimo politiką klientams.
Pirkėjai gali:
  • Matyti grąžinimo ir garantijos informaciją kiekvieno produkto puslapyje;
  • Pasirinkti iš įvairių garantijos sąlygų tipų, kuriuos suteikia pardavėjas;
  • Pratęsti grąžinimo ir garantijos trukmę, įsigydami papildomą garantiją;
  • Prašyti grąžinti ar suteikti garantiją, pagal tipą, su kuriuo pirkėjas įsigyjo produktą.
Tai yra pagrindinė informacija, kuri padeda suprasti kaip veikia grąžinimai prekyvietėje.
Pardavėjai, norėdami nustatyti ir pritaikyti tas pačias grąžinimo ir garantijos taisykles visiems savo produktams, turi prisijungti į savo pardavėjo skydelį, eiti į nustatymus ir ten pasirinkus “Grąžinimai” užpildyti savo taisyklių formą.
Pardavėjai gali sukurti ir pritaikyti individualias grąžinimų ir garantijos taisykles individualiai kiekvienam produktui. Norėdami tai padaryti, redaguokite produktą ir uždėkite varnelę ant “Perrašyti globalias taisykles šiam produktui”, tada atsidarys forma, kurią užpildžius, taisyklės bus sukurtos tik tam redaguojamam produktui.
Norėdami tvarkyti klientų grąžinimo užklausas, pardavėjai turi prisijungti į savo pardavėjo skydelį, spustelėti “Grąžinimai” ir ten išsirinkus grąžinimo užklausą paspausti ją redaguoti. Tada pardavėjas galės kalbėtis su klientu ir patenkinti grąžinimo užklausą. Taip pat pardavėjas, gali pakeisti grąžinimo užklausos būseną.
  • Nauja: kai pardavėjas gauna naują kliento grąžinimo užklausą;
  • Apdorojama: kai pardavėjas nustato būseną kaip apdorojamą, klientas matys užklausos būseną „Apdorojama“;
  • Įvykdyta: kai grąžinimo užklausa bus visiškai apdorota, pardavėjas pasirinks šią būseną;
  • Atmesta: pardavėjas pasirinks šį statusą, jei jis norės atmesti grąžinimo užklausą;
  • Peržiūrima: pardavėjas pasirinks šį statusą, kai bus užklausa bus dar kartą peržiūrima.
Visus statusus ir būsenas pardavėjas nustato prisijungęs į savo pardavėjo skydelį ir redaguodamas pirkėjo grąžinimo užklausas.
Remiantis pardavėjo taikomais grąžinimų nustatymais ir taisyklėmis, pirkėjai gali mėgautis grąžinimų galimybe apsipirkdami prekyvietėje. Tam tikri pasirinkimai pirkėjams nustatomi kaip numatyti. Dėl kitų nustatymų jie gali pasirinkti labiau tinkamą garantijos trukmę už papildomą kainą, jeigu tokią nustatė pardavėjas.
Pirkėjui įsigijus produktą, remiantis pardavėjo garantijos nustatymais, pirkėjas gali prašyti pakeisti įsigytą produktą, gauti visą ar dalinę pirkinio sumą arba paprašyti grąžinti kaip pardavėjo parduotuvės nuolaidos kuponą.

Kuponai

Prekyvietės pardavėjams kuponai gali būti puikus įrankis išlaikyti turimus klientus ir pritraukti naujų.
Norėdami sukurti naują kuponą apsilankykite savo pardavėjo skydelyje ir paspauskite “Kuponai”. Tada spauskite “Pridėti naują kuponą”, ir galiausiai užpildykite naujo kupono formą bei išsaugokite naują sukurtą kuponą.
Pardavėjai gali kurti nuolaidų kuponus savo parduotuvei ir valdyti juos pagal šiuos nustatymus:
  • Kupono pavadinimas – kupono kodas, kurį įvedus bus pritaikyta nuolaida;
  • Nuolaidos tipas – leis pasirinkti vieną iš nuolaidų tipų;
  • El. pašto apribojimas – leis panaudoti kuponą tik konkrečiam vartotojui;
  • Naudojimo limitas – leis nustatyti kiek kartų kuponas gali būti panaudotas;
  • Galiojimo laikas – leis nustatyti kupono galiojimo datą;
  • Netaikyti prekėms su nuolaida – leis pasirinkti ar kuponas galios prekėms su nuolaida, ar ne; Minimali suma – leis nustatyti minimalią sumą, už kurią turi apsipirkti pirkėjas, kad kuponas galiotų;
  • Produktas – leis pasirinkti vieną ar kelis produktus, kuriems kuponas galios;
  • Netaikyti šioms prekėms – leis pasirinkti prekes, kurioms kuponas negalios;
  • Rodyti parduotuvėje – leis pasirinkti rodyti kuponą viešai Jūsų parduotuvėje, ar ne.
Kurdami kuponus rasite ir daugiau nustatymų, tačiau manome, kad jiems paaiškinimai nereikalingi.

Fiksuotos sumos nuolaidos kuponas reiškia, kad klientas, pasinaudojęs kuponu, gaus kupone nurodytą fiksuoto dydžio nuolaidą. Kad ir kokia būtų jo bendra užsakymo suma, jis gaus tą pačią nuolaidą. Norėdami naudoti šį pasirinkimą, išskleidžiamajame meniu “Nuolaidos tipas” pasirinkite “Produkto nuolaida”.

Produkto procentinė nuolaida reiškia, kad klientas naudodamas kuponą savo užsakyme gaus nuolaidą, priklausomai nuo užsakymo sumos iš pardavėjo. Jam bus taikoma procentinė nuolaida, kuri buvo nustatyta kupone. Norėdami naudoti šį pasirinkimą, išskleidžiamajame meniu “Nuolaidos tipas” pasirinkite “Produkto % nuolaida”.

Kuponą galite rodyti savo parduotuvės puslapyje, pažymėdami nustatymą redaguodami kuponą „Rodyti parduotuvėje“.

Mokėjimai

Pirkėjai gali atsiskaityti už prekes ir paslaugas šiais mokėjimo būdais:

PayPal; Stripe – visos mokėjimų kortelės: Visa, Mastercard, American Express, Discover; Bankiniu pavedimu.

Siekiant išlaikyti kokybę ir užtikrinti pardavėjų sąžiningumą, pardavėjų išmokėjimai užlaikomi prekyvietėje 14 dienų. Praėjus šiam terminui po užsakymo apmokėjimo, pardavėjai gali persivesti pinigus į savo Voilà piniginę ir paskui ir į savo įmonės banko sąskaitą.

Įrankiai

Pardavėjai gali nustatyti kiekvieno produkto mažiausią kiekį didmeninės kainos įsijungimui.

Visi registruoti nariai gali sekti parduotuves ir gauti naujienas apie jas el. paštu.
Pardavėjai gali kurti darbuotojų paskyras ir valdyti jų teises savo parduotuvėje.
Pardavėjai gali importuoti prekes į savo parduotuvę, arba eksportuoti iš jos.
Pardavėjai gali išeiti atostogų ir nustatyti savo produktus laikinai neprieinamais.
Įsigiję prekes pirkėjai gali rašyti atsiliepimus apie pardavėjus ir jų produktus.
Įdiegta ir paruošta bilietų pagalbos sistema tarp pirkėjų ir pardavėjų.
Voila
Logo
Register New Account
Prisijungti su socialine paskyra
Reset Password
Compare items
  • Total (0)
Compare
Shopping cart